kväll nu...

" look in the mirror, and think for a while.. Are you that person that you thought you would be when you where a kid? "

Godkväller i kylan!

Nu sitter man här och bloggar lite, glor igenom facebook och läser igenom det senaste skvallret, hihi!
Facebook är ju nya aftonbladet ungefär tycker jag, allt händer på facebook numera och inte i den såkallade verkligheten.. haha! skrämmande!
mhm, försöker återgå till min verklighet från bloggen då, kan skriva att jag är klar med precis allting här hemma som jag skulle gjort, :) Allt är finish!
Imorgon är det bara och dra iväg som sagt, lite nervöst är det, fem timmars buss resa, men det går.
Får nöja mig med internet, musik och telefon och massor godis. möhö sen kommer ju bebo och hämtar mig på stationen och sen ska vi ut och äta på kvällen, hur mys som helst. Kan inte mer än avguda honom ibland!

Nu ikväll händer det inte mycket, klockan ringer nio imorgon bitti, ska brassa på pannkakor till bussresan, och ducha och sådant innan jag drar. Bussen startar rullningen kl 16.00 prick! Och jag är i Halmstad 21.00... FY!
Men nu ska jag bädda ner mig i sängen, snart ringer mr P och sen blir det sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0