ehehe, ingen rubrik påkommen!

Hej på dig som läser min blogg, hähä.
Idag har jag inte gjort mycket, gjort min dagliga rutin i allafall och det är att kolla på Vampyre diares (Stavning?), sen kolla på greys anatomy, och sjunde himlen, haha :) detta tittar jag på varje morgon om jag inte har någonting annat inplanerat..

Idag ska jag ner på stan m Heidi och mitt hjärta och vi ska fixa lite tills på fredag, då är det utgång som gäller, fasen vad nice det ska bli, länge sen man drog till puls också faktiskt för den delen, så ska bli nice och dra dit denna gång istället för cromwell alla andra gånger, haha :) Men som sagt blir nog cromwell också, men bara kanske ;)

Men nu ska jag fixa det sista här hemma och sen ska jag vi ge oss iväg, vi höres!
Bye, :)


Min goding och jag i lindesberg när vi jobba, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0