oj shieat, här var det dålig med update!

Hej bloggen,
den här uppdateringen suger ju getpung kan jag gott hålla med om, fy satan vad dålig jag är på att blogga.. haha! men ändring blir det faktiskt, från och med nu.
Den senaste tiden har jag inte gjort så väldans mycket, men det finns alltid någonting och göra om man säger så, efter jag kom hem från Halmstad så följde ju mitt hjärta med mig hem för att stanna här i norrköping ett tag, sedan åka vidare hem, och sedan komma tillbaka hit. Så det jag har gjort senaste tiden är att spendera tid med min kära pojkvän, och umgåtts med min allra bästa vän heidi så mycket som det går, och även hastat ihop tid med min lillebror som jag låtit passera förbi många veckor nu. Känns skönt och vara hemma för en stund nu faktiskt, bara kunna slappna av och känna sig hemma..

Snart är det jul också, jisses.. tiden bara springer iväg..
Det var första advent i söndags, och det är inte långt kvar innan det andra advent kommer smygandes i hälarna, dock vill jag inte att tiden bara ska springa iväg nu till jul för jag vill inte min goding ska åka hem, men vi kan behöva lite tid ifrån varandra också. är det inte så det går ut på att ha förhållande? ge och ta? Och ibland måste man känna att man saknar sin goding som jag kommer göra otroligt mycket.... Men inte långt mellanrum tills vi ses igen, självklart.

Ahap, vet inte riktigt vad det finns mer och säga?
Joofan, vi kör på en utgång på fredag, vem ska ut? Vi kör på puls denna start , men blir nog cromwell också! haha.
Lite tidig med att tagga till utgången, men wtf? vem bryr sig? :)



No one can bring me down!
/ teld0o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0