i wish nothing but best for you..

Tjenixen!
Idag händer inte många knop så att säga faktiskt, blir rätt lugn dag, och det är rätt skönt ändå för att jag har heller ingen stor lust att gå ut i detta väder heller, visst är det fint väder och så men blåser ju så in i helskotta! inget vidare roligt!

Ska snart sätta igång med att göra kladdkaka och lite negerbollar, syster och svåger kommer hem och så är det så att svåger fyller ju år idag så då kan man vara snäll och bjuda på lite, vi ska även bjuda på mat. :)

Kanske dags och sätta igång, det är lite och göra som sagt..
Kanske kan slänga upp en bild sen som bevis på att jag kanske lyckas med mina bakelser idag. haha !
Hörs sen! puss!



Hitta en gammal bild på mig från tre sommras tillbaka, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0