under neath your clothes, there is an endless story.

Godmorgon, eller godeftermiddag..
Vakna runt tio, blev att sova lite längre idag men det gör ingenting för jag låg ju vaken till halv fem imorse för jag inte kunde sova. det var så tomt utan piotrek.
Inatt var första natten sen han åkte som jag verkligen inte kunde sova. Låg och vred mig fram och tillbaka.

Idag ska jag inte göra så mycket, tror nog jag hämtar villebus på dagis, bara för att komma ut och andas in lite frisk luft tror jag, sen under dagen blir det nog bara nog mys hemma med mamma och lillebror. :)

Nu vill jag bara ha julen och nyår avklarad så min goding kommer tillbaka någon gång....
Känner mig helt lost utan honom.. men man måste ju vara ifrån varandra också.. right?

Men nu ska jag ducha. vi höres. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0