sista dagen tillsammans...

Godmorgon på er!

Seg dag idag....
Mamma ringer : Mathilda kan du plocka ur all mat från skafferiet och alla grejer ovanför skafferiet, snickarn kommer idag och ska kolla och titta lite innan vi får ny kul och frys..
jag: vafaaan, men okej då! *klick*
Sur som fan gick jag upp och fixa det mamma bad om, sen när jag är klar , så ringer hon igen och säger att snickarn inte kommer, och mamma meddelade honom att nästa gång han kommer hit ska jag strypa han, haha. inte första gången den där gubben gör så mamma ringer och väcker mig och förstör min morgon för han ska komma... *grrrr*

Nåväl, sista dagen idag med piotrek tillsammans innan han åker hem, känns jobbigt lite.. en månad isär från varandra, har varit i stort sett hela tiden med varandra sen i Juni.. ehehe..
Nej men vi ska göra vårat bästa, och lite till..

Men nu ska jag fixa frukost åt honom, som jag lovade igår.. varför måste jag lova massor saker?
*trött på mig själv ibland*
Vi höres sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0