never mind, i'll find someone like you....

Gokväller i stugan...
Mys dag idag, först var jag iväg med mamma och lillebror på julbord, satans så gott det var.. nu börjar det bästa med julen, MATEN! höhö..
Efteråt gick jag ner till heidi och umgicks med henne, dock somna jag i hennes säng och sov där i en timme, gööörskönt var det också.. Inte sovit så bra hemma sen piotrek åkte, har jätte svårt att ställa om mig nu när jag är ensam efter 5mån tillsammans med min gosing i sängen..

Imorgon blir det nog kanske åka iväg till stora syster en sväng, måste hämta en laddare till min touch telefååån, så jag kan ladda den, för den jag fick av min kärapojkvän börjar ju leva sitt liv.. Men efter årskiftet så ska jag köpa mig en ny, blir anitingen nya iphone 4s eller samsung galaxy s tvåan :) Hihi!

Jag har inte så mycket och skriva om faktiskt..
ska glo runt lite på fejjan, och sen bädda ner mig i sängen och glo film. Vi höres!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0