if i where boy, then you would anderstand...



Bjuder stenhårt på den här bilden, fina minnen men otroligt ful bild.

Gokväller på er, idag har det varit lite fart på dagen, och även så imorgon kommer det bli, men imorgon är det även sista julklapparna som ska fixas, så de blir klart. :)
Var först och hämta lillebror för mamma fråga om jag kunde de, och ja visst, alltid roligt och se villes min när man kommer och hämtar honom , och hur han kramar om en. Men idag tror jag han kände på sig att det var sista dagen innan hans lilla jullov, för han TOTALVÄGRADE gå hem!
Mutningen med glass funkade inte, så jag antar att han ville verkligen stanna kvar på dagis idag!

Ikväll nu har jag inte gjort så mycket, hade heidi här en stund, men hon spenderar ju mer tid med lillebror än med mig, haha. nej men vi låg och kollade barnprogram och bara pratade, alltid mys och ha henne här också!
Imorgon ser dagen ut såhär :
KRÄVA Sovmorgon av villebus, äta frukost, göra oss iordning.
Hem till heidi, äta lunch, hjälpa henne lite i lgh, och sedan handla julklappar.
Lite fart i luckan som sagt. men det gillas ju!!!

Men nu ska jag försöka tvinga fast mig i min säng och försöka sova, som sagt. har haft as svårt och sova senaste veckan... men tvingar mig själv nu!
vi hörs, gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0