Ibland måste man gråta ut alla tårar, för att få plats me leenden....

Gokväller.
Söndagskväll och jag sitter bara och myser här framför beck med laptopen iknät. Som vanligt. Kan aldrig sova tamefan. blir dö trött på't.
somna igår kl sex på morgonen, sov i tre timmar, ändå är jag klarvaken nu...
wellwell..

Imorgon ska jag iväg på möte kl 11 så jag ska väll försöka sova i alla fall, får tvinga mig själv till och sova..
Funderar på att promenixa hem från mötet imorgon, ligger uppe vid borgen?
Kanske ska göra det måtro. blir nog så, imorgon MÅSTE jag hem till min syster och hämta laddare till min samsung android telefon, så jag kan använda den. vill ha in bilder från den också. skapligt irreterande när jag inte kan hitta min egen laddare..

Menmen, nu ska jag stänga ner..
Vi hörs imorgon.

Kocham cie kochanie, <3

       , tre bilder. enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0