I used think that i can fly....

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket, gick och hämta lillebror på dagis idag, bara för att komma ut lite.. Händer inte så mycket annars för mig på mina dagar, men händer lite mer nästa vecka, tack och lov.
Men gick ner till grannen förut och beställde lite födelsedagspresenter till min kära pojkvän, han fyller ju år snart. eller snart, om ca en månad. hehe. men bättre och va tidig än sen. (:

Imorgon ska jag och mamma och lillebror ner på julbord i lokalen som dom har ordnat ihop, ska bli mysigt. Jag tror det här helgen ska jag nog bara vara hemma och spendera med min familj, har inte gjort det så mycket den senaste tiden, på söndag kanske jag tar en cykel sväng till stora syster och svåger och sprattel.. Jag ger mig inte, jag ska få känna den lilla ivriga saken snart, därför jag åker dit! eh-eh-eh.

Söndag: slappardag.com iguess.. ladda inför veckan..
som inte har så mycket att erbjuda, förutom att jag ska va barnvakt två dagar i rad till villeman för mamma ska jobba och för att dom stänger dagis två dagar innan jul, så jag ska va barnvakt till världens bästa lillebror.

Men nu ska jag rulla ner mig i min renbäddade säng..
Och jag måste bara skriva att jag saknar piotrek så oeeerhööört mycket... :(
Jag var medveten om att jag skulle sakna honom när han åkte men inte så här mycket.. uchs och ty och blä... Bara tre veckor och fem dagar kvar..... Hinner gå under jorden tills dess...

Godnatt omvärlden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0