i don't belive you...



Hejhå i kylan!
Ja nu blir det kallare och kallare för varje dag som går tyvärr. Men ska bli skönt med lite jul och nyår, allt sånt är ju så härligt.
Idag blev det möte på communicare, helt okej ändå, kommer nog bli bra det där faktiskt..
Efteråt så åkte jag hem till storasyster för att hälsa på lite, dock så somna jag i hennes fotölj i en timme, (a) Eftersom jag har sådna problem med att sova hemma ensam i min säng så somnar jag as fort när jag väll slappnar av hos någon jag känner mig hemma hos, som tex syster & heidi. Skönt man har sådna ställen man kan känna sig riktigt hemma förutom sitt egna hem..

Imorgon blir det lite lugnare, ska hämta villebus på dagis, sen ska vi handla lite och sen ska jag och lillebrorsan gå på macdondlas och svulla oss.. Älskar verkligen och umgås med min lillebror för han ger mig sådan energi, fast han gör mig helt slutkörd! haha.
Men imorgon ska jag ha syskonmys med lillebror!

Ikväll händer det inte så mycket.. Men idag känner jag mig trött, så kanske kan somna en rimlig tid idag kanske? Inatt somnade jag kl fem på morgonen, och klev upp sju när klockan ringde pga mötet. Det var tungt!

BTW!!!
JAG HAR FÅTT VÄRLDENS BÄSTA NYHETER.. OCH OM DOM KOMMER GÅ IGENOM SOM JAG VERKLIGEN HOPPAS SÅ BLIR JAG SUPER DUBER MEGA MASSA GLAD!
Men nu ska jag vara elak, ni får veta när allt är 100% klart.. inga slutsatser dragna ännu, men bara lite ;)!

måste tillägga att jag saknar min lilla piotrek.. tomt utan han! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0