hej hopp gummisnopp!

God eftermiddag!
Jaho, dålig uppdatering här igen jo jag vet.. Min kära pojkvän är ju så bra på att sno min dator när man minst anar det och startar film hela tiden så jag kan ju inte störa honom då och sno datorn, fast jag skulle gärna vilja!
Så uppdateringen går ju verkligen i vågor om vi säger så, men sista dagarna på denna vecka har inte varit speciella, umgås ju så mycket som jag kan me piotrek innan han åker hem en månad... :(!

Igår kom storasyster och pojkvän hit, åt tacos, spela yatzy som jag självklart vann på och glodde på idol, :)
Mysmys var det verkligen.. Imorgon söndag, händer ingenting då, och inte nånting ikväll heller, skönt faktiskt. Känner mig inte riktigt på toppen humör heller faktiskt, förkylning går i vågor..... :(

Men nu ska jag hjälpa mamma lite, ni märker när nästa uppdatering kommer...
Inte så långt i mellan tror jag inte det blir, hehe..

Slänger upp lite bilder, så ni kan glo på dom lite. Enyoj! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0